Hulp nodig? Bel: 085 401 24 33

Wouters witgoed

Wouters witgoed
.

Details


witgoed REPARATIE Alkmaar Wouters witgoed, tevens inkoop! 


Wij repareren al uw witgoed; koelkasten, wasmachines vaatwassers fornuizen magnatrons etc.
Bel met; 0630055815 of 072 5620182 of stuur een mail naar info@Wouterswitgoed.nl

- Geen voorrijkosten
- snelle en betaalbare reparatie 
- Vaste onderzoekskosten ongeacht tijdsduur 
- Prijsopgaaf vooraf 
- Reparatie mogelijk binnen 1 werkdag! 
- 2 mnd garantie op reparatie 
- Storingen melden via telefoon of contact formulier 
- Uitleen machines op voorraad 
- Tevens mogelijkheid tot brengen van machine

- U kunt uw apparaat ook langsbrengen, dat is nog voordeliger!


Tevens kopen wij overbodig witgoed in! Dus heeft u wat nieuws gekocht, laat ons een bod 
uitbrengen op uw oude witgoed.

Voor voordelige nieuwe en 2dehands onderdelen bent u bij Wouters witgoed ook op het goede adres

Met vriendelijke groet, 

Aanvullende Informatie

Gespecialiseerd in Afzuigkap, Koffie apparaten, Wasmachine
Soort bedrijf Witgoedbedrijf
Postcode 1822 BL
Plaats Alkmaar
Telefoonnummer (072)5620182
Website www.wouterswitgoed.nl

Klant ervaringen 14 item(s)

Geen expertise, komt afspraken niet na, onbereikbaar.
Ook jammer net zoals mijn voorgangers dat ik geen 0 sterren kan geven. Slechte service. Zeuren over hoe ver de locatie rijden is (weet je van te voren toch?) worden boos als je ineens net 4 uur eerder kan dan de afspraak staat. Geven aan dat de droger weer werkt met het vervangen van 1 onderdeel (à 200 euro), en vervolgens werkt het niet, blijft dezelfde foutcode, onee moet nog een onderdeel vervangen worden à 160 euro, de gehele droger koste me maar 370 euro.... Prutsers. Uiteindelijk mijn droger aan iemand gegeven die drogers opknapt. Die liet mij zien hoe vies deze was van binnen, en wat er allemaal niet goed was, oftewel ze doen echt maar iets en kijken niet eens echt.. echt prutsers!! Hier over geklaagd, want dit tweede onderdeel zou ik garantie zitten volgens de zeurende monteur over de afstand: Jimmy. Maar wordt gewoon genegeert! Bellen niet terug, zoeken geen oplossing, echt een vreselijk bedrijf!!
Afspraak
Uitvoering
Prijs
Ervaring van Myrthe / (Geplaatst op 11-10-2023)
koelkast hiscense
Wij kochten in juni 2021 een koelkast bij wouters Witgoed. In mei 2022 ging de koelkast stuk, monteur is langs geweest en kwam tot de conclusie dat de koelkast niet meer gemaakt kon worden. Geen probleem dachten wij. binnen de garantie. Nou dat viel behoorlijk tegen. Wouters Witgoed wilde eigenlijke niks. Weer gemaild en gebeld met Atag. Eindelijk na 10 weken kwam de andere koelkast, wel moeten bellen waar ze bleven, was later op de dag dan afgesproken. We moeten wel 30,00 euro betalen voor het omdraaien van de deur. Een service van nul komma nul. We gaan er nooit meer heen.
Afspraak
Uitvoering
Prijs
Ervaring van Veemarkt Purmerend / (Geplaatst op 28-06-2022)
100% tevreden
100% tevreden
Afspraak
Uitvoering
Prijs
Ervaring van peter / (Geplaatst op 19-05-2022)
Richard
Ontwijk dit bedrijf, komen afspraken niet na. Zijn alleen op je geld uit. Denk niet “zal mij niet overkomen” , dat dacht ik namelijk helaas ook!
Afspraak
Uitvoering
Prijs
Ervaring van Richard / (Geplaatst op 31-03-2022)
Niet doen - oplichters
1 ster is te veel voor dit bedrijf.
Wouter en zijn monteurs liegen over prijzen en voeren niet niet goedgekeurde reparaties uit.

Na inspectie van de oven, zou reparatie slechts €60 extra zijn. Monteurs waren echter in staat dit niet in huis te kunnen uitvoeren en apparaat werd meegenomen naar werkplaats. Daarna bleek dat er zogenaamd nog een ander onderdeel kapot was. Nadat wij via e-mail aangaven verder geen reparaties te willen, is dit toch wel gebeurd. Dit komt door gebrekkige communicatie van personeel naar Wouter, die duidelijk bang voor hem zijn. Wouter koos ervoor om te blijven liegen, dat wij zogenaamd telefonisch akkoord hadden gegeven.
Bemiddeling haalde niets uit met deze man, die het niet nauw neemt met de waarheid of enig fatsoen bezit. Factuur alsnog betaald om van deze man af te zijn. De oven verkopen we wel weer.

Nu blijkt dat ook zijn financiële administratie slecht is, aangezien hij alsnog een incasso bureau inzet, voor een rekening die al betaald is.

Laat je niets wijsmaken door positieve reviews. Deze worden gekocht dmv sponsoring bij verschillende YouTube kanalen zoals Roddelpraat.
Afspraak
Uitvoering
Prijs
Ervaring van De ruiter / (Geplaatst op 31-03-2022)
OPLICHTERS
Zeer slechte zaak. Komen hun prijsafspraken niet na.
Eerst thermostaat in de oven laten vervangen voor 125 euro, werd vervolgens gefactureerd voor 225. 100 euro duurder dus. Daarnaast verholp dit het probleem niet, dus er moest nog een ander onderdeel vervangen worden. Hierop hadden we geen akkoord gegeven, en ze per email gevraagd de oven ongerepareerd retour te sturen. (staat zwart op wit dus)
Daarna hebben ze oven retourgestuurd. En wat denk je? Hebben ze de reparatie alsnog uitgevoerd, bleek achteraf. We moesten volgens hen alsnog de factuur betalen, anders zetten ze het incasso bureau in.
Echt belachelijk. Wouter (de eigenaar) durfte dan ook nog te liegen dat wij akkoord hadden gegeven op de offerte. Als je hem vervolgens probeert te bellen, geeft hij halverwege het gesprek de telefoon door aan een van zijn medewerkers, die ons vervolgens afwimpelt. Wouter is dus zo zielig om ons niet eens normaal te woord te staan aan de telefoon, als we proberen met hem tot een oplossing te komen. Maar in tussentijd belt hij jou wel op als hij geld van je wilt hebben. Zo zielig heb ik het nog nooit gezien.
Vanwege onze verhuizing hadden we geen zin in maandenlang gezeik, dus hebben we het gezeik maar afgekocht door de factuur alsnog te voldoen. Ondanks dat wij in de tussentijd al een nieuwe oven besteld hadden.
Het zijn echt een stelletje oplichters. GA NIET IN ZEE MET WOUTERS WITGOED
Afspraak
Uitvoering
Prijs
Ervaring van Sjef / (Geplaatst op 29-03-2022)
Richard
Pure oplichterij, ontwijk dit bedrijf. Zitten alleen achter jouw geld aan, valse beloftes zonder reparaties! Denk niet dat het zal meevallen, dacht ik namelijk ook.
Afspraak
Uitvoering
Prijs
Ervaring van Richard / (Geplaatst op 10-03-2022)
Oplichting
Dit bedrijf licht u op.
Zouden reparatie uitvoeren op combi magnetron-oven (kortsluiting) . Eerst zou hij weggegooid zijn, dan toch niet. Kortsluiting zou opgelost zijn. €250 ipv afgesproken 165. Na 3 dagen thuis, opnieuw kortsluiting. Terug naar Wouters Witgoed. Na 2 weken bellen, bevestiging dat er een probleem is, maar dat ze het niet kunnen vinden. Na het weekend een oplossing. Vervolgens nieuw telefoontje dat de het apparaat uitgebreid getest zou zijn, maar dat ze helemaal geen probleem konden vinden. Wouters witgoed confronterend met eerder telefoon gesprek. Zouden ze er opnieuw naar kijken, verwachte uitslag 2 weken later. Ze zeggen maar wat, doen maar wat, maar proberen vooral zonder ook daadwerkelijk een probleem op te lossen je te laten betalen.
Afspraak
Uitvoering
Prijs
Ervaring van Moons / (Geplaatst op 12-06-2021)
geeft niet thuis na beschadigen vloer
reparatie op zich goed gedaan, maar de reparateur heeft onze nieuwe marmoleum vloer beschadigd en dit niet gemeld - wat was hij snel weg... Wouters Witgoed geeft per mail niet thuis en het enige telefoontje met de eigenaar was een verschrikking! Erg achterdochtig - ik werd van oplichting beschuldigd. Maar goed - reparatie vloer zou geregeld worden, dit is inmiddels 3 maanden geleden... niets meer vernomen
Afspraak
Uitvoering
Prijs
Ervaring van Hein van Putten / (Geplaatst op 19-04-2021)
Erg tevreden
Erg tevreden over de service en klantvriendelijkheid van de monteurs en de klantenservice. Goed geholpen bij de aanschaf van een nieuwe vaatwasser. Ook het aanpassen van de keukenplint werd keurig gedaan. Volgende keer voor ons weer Wouters Witgoed. Een aanrader!
Afspraak
Uitvoering
Prijs
Ervaring van Alex / (Geplaatst op 16-03-2021)
Puur Oplichterij
Donderdagmorgen 13 Aug 2020 belde ik Wouters Witgoed omdat mijn koelkast al dagen lang niet goed koelde. Ik vertelde dat mijn koelkast een maand over zijn garantie periode is, dat ik het wel vreemd vind. S’middags kwam de monteur, voelde de compressor en gaf aan dat ie warm is en dat het kapot is en het kwestie van tijd is voor de diepvries het ook begeeft. Hij vertelde dat de koelkast vervangen moet worden. Ik zei dat het raar is, de koelkast is net over zijn garantie. Hij zei dat ik Liebherr kan bellen, misschien kunnen ze wat betekenen. Ik rekende voorrijkosten af, hij vertrok. Een beetje bekomen van de slechte nieuws belde ik Liebherr. De medewerker vertelde me dat de koelkast onmogelijk kapot kan zijn, vraagde een aantal vragen en kwam tot de conclusie dat mijn diepvries (No Frost apparaat) een ijslaagje heeft waardoor de apparaat zich focust op de vriezer en de koelkast minder goed koelt. Advies was uitzetten, 48 uur open laten staan, aanzetten en op temperatuur laten komen. De medewerker gaf ook aan dat ik mijn geld maar moest terug vragen bij Wouters Witgoed. Hetzelfde avond kwart over 5 belde Wouters Witgoed en zei dat de monteur vertelde dat ons koelkast vervangen moest worden, of ze ons verder van dienst konden zijn. Ik vertelde wat Liebherr service medewerker zei. Ik gaf aan dat ik over een aantal dagen terugbel als de koelkast niet kapot is. De koelkast en diepvries werken nu prima. Dus ik belde om mijn geld terug te vragen vanwege de verkeerde diagnose. Hij weigerde want ze waren er geweest. Ook wilde hij niet gedeeltelijk geld teruggeven. Hele discussie gehad. Ik heb hem gezegd dat ik het oplichterij vind. Eerst verkeerde diagnose en dan een andere koelkast proberen verkopen. (En de oude doorverkopen zeker?) Ik heb gezegd dat ik dit op internet ga zetten. Hij zei dat ik het maar moet doen. Zijn hele houding geeft mij het gevoel dat het een algemene gang van zaken is. Goede klantenservice schijn niet belangrijk te zijn.
Afspraak
Uitvoering
Prijs
Ervaring van Tina / (Geplaatst op 18-08-2020)
Goede service en goede prijs
Heb in december een wasmachine gekocht bij Wouters witgoed Alkmaar. Na telefonische bestelling binnen 1 uur wasmachine afgeleverd en keurig geplaatst door medewerker . Wasmachine draait naar volle tevredenheid. Top service
Afspraak
Uitvoering
Prijs
Ervaring van r.galis / (Geplaatst op 05-01-2016) / Ik raad Wouters witgoed aan anderen aan
Aanrader
Ik ben het eens met de eerder geplaatste ervaring! Super goeie service voor je wasmachine reparatie. Prijs technisch ook zeer goed
Afspraak
Uitvoering
Prijs
Ervaring van M. / (Geplaatst op 14-01-2015)
Beleefd en proffesioneel
Goede service en geen geld klopperij. Mij werd netjes aangereaden zelf de kleine reparatie te doen! Dat is nog eens service. ik zal jullie bij iedereen aanraden
Afspraak
Uitvoering
Prijs
Ervaring van Simon / (Geplaatst op 24-11-2014)