Hulp nodig? Bel: 085 401 24 33

Witgoed Reparatie Service Amsterdam

Witgoed Reparatie Service Amsterdam
.

Details

Holland Witgoed Reparatie Service beschikt over ruim 30 jaar ervaring in reparatie en onderhoud van
witgoed en apparatuur. U kunt hier terecht voor wasmachines, wasdrogers en koelkasten. Bij ons betaalt u
geen voorrijkosten!

 

Holland Witgoed Reparatie Service biedt u het volgende:


Garantie

Service aan huis

De monteur komt eerst bij u thuis om het probleem te bekijken.

Daarna vertelt de monteur hoeveel het gaat kosten, bijvoorbeeld om de wasmachine direct te repareren.

Op dit moment kunt u bijvoorbeeld beslissen of u de monteur de wasmachine laat repareren. De Monteur heeft de onderdelen altijd bij zich.

Wanneer u geen reparatie wilt, omdat u het te duur vindt, dan zijn de kosten maximaal € 20,00.

U heeft natuurlijk garantie bij elke reparatie.

Let op! Wij repareren geen Lagers.

Voor contact met Holland Witgoed Reparatie Service belt u het beste naar 06-59003962/06-41679759. De openingstijden zijn van maandag tot en met zondag van 09:00 tot 21:00 uur. Wanneer wij niet opnemen bellen wij u zo snel mogelijk terug.

Holland Witgoed Reparatie Service is werkzaam in Amsterdam, Utrecht, Den Haag, Leiden, Amersfoort, Haarlem, Zaanstreek-Waterland, Alkmaar en 't Gooi.

Wij staan ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder Holland Witgoed Reparatie Service.

Dit bedrijf niet bij jou in de buurt? Zie hier alle andere afzuigkap reparatie

Aanvullende Informatie

Gespecialiseerd in Afzuigkap, Vaatwasser, Wasdroger, Wasmachine
Soort bedrijf Witgoedbedrijf
Postcode 1056 SL
Plaats Amsterdam
Telefoonnummer (0031)6 59003962
Website www.hollandwitgoedreparatie.nl

Klant ervaringen 3 item(s)

Slechte service, komen te laat of niet op afspraken en garantie is waardeloos
Helaas een zeer slechte ervaring met dit bedrijf. De eerste afspraak kwamen ze op tijd en constateerden dat een onderdeel in de deur moest worden vervangen en dat moest besteld worden. Dit duurde een week, op de tweede afspraak kwamen de heren om 4 uur, dus heb ik van 8 tot 4 thuis moeten wachten zonder dat het bedrijf een goede indicatie kon geven over de aankomst tijd, tja het is erg druk.. Het nieuwe onderdeel is gemonteerd, de rekening van € 337 betaald (wat extreem veel was voor een 6 jaar oude AEG, maar volgens de heren zeker de moeite waard, dan kan de machine weer jaren mee). Helaas stopte de wasmachine na 2 wasbeurten er weer mee met dezelfde storing (E40). Weer een afspraak gemaakt, de hele dag gewacht, 3 keer tussendoor gebeld of ze echt wel kwamen, maar helaas. Ze hadden 2 keer gebeld en waren aan de deur geweest, maar niemand had te telefoon opgenomen noch opgedaan. Wij hadden echter geen gemiste oproepen in onze telefoon en de deurbel deed het. Heel vreemd. UIt frustratie heb ik de wasmachine weer geprobeerd en opeens deed hij het weer, dus de vervolg afspraak afgezegd. Helaas was het na de volgende wasbeurt weer hetzelfde probleem (E40), toch maar weer een afspraak gemaakt voor afgelopen vrijdag. De heren onderzochten de wasmachine, er was iets doorgebrand op de plek die zij gerepareerd hadden en daardoor was waarschijnlijk de hele mechanica verbrand door kortsluiting en de wasmachine was niet meer te repareren. Ze gaven aan dat het niet hun schuld was omdat de wasmachine het toch deed? Ik vind dat daar over te twisten is, ik heb geen kortsluiting veroorzaakt en naar mijn idee hebben zij door hun reparatie de kortsluiting veroorzaakt. Als oplossing vertelden ze mij dat ik via het bedrijf een korting zou krijgen op een nieuwe wasmachine, maar dan wel een siemens want voor dat merk werkten ze. Ik zei dat ik geen Siemens wilde maar een Miele, dit kon ook en dan gaven ze ook een korting.
Ik heb het hoofdkantoor gebeld, ze boden me een korting van 100 euro op een nieuwe machine, maar het was druk dus dat kon wel 2 weken duren. Een online bestelde Miele is waarschijnlijk veel goedkoper dan bij Witgoed Reparatie service en 2 weken zonder wasmachine is voor mij geen optie. Ze bellen me maandag terug voor een eventueel oplossing en een eventuele hogere korting. Wat mij betreft is die garantie op de bon na de reparatie niets waard en zal volgende keer de reparatie service van het Merk bellen, misschien iets duurder maar die weten tenminste wat ze doen.
Afspraak
Uitvoering
Prijs
Ervaring van Henk / (Geplaatst op 13-12-2015)
Goeie service
Goeie service
Afspraak
Uitvoering
Prijs
Ervaring van goeie service / (Geplaatst op 10-02-2015)
Klasse
duidelijke afspraak en snelle reparatie!
Afspraak
Uitvoering
Prijs
Ervaring van Sander / (Geplaatst op 22-02-2013)